Klachten

Doorbouwbedden.nl streeft zowel voor, tijdens als na je bestelling klanttevredneheid na. Is er onverhoopt toch iets misgegaan? Dan raden wij je aan om je klacht bij ons kenbaar te maken via de klantenservice. Dit kan op 2 manieren:

Telefonnnummer:                085 - 21 02 357
E-mailadres:                        klantenservice@doorbouwbedden.nl

Wij zullen alles in werk stellen om een gepaste oplossing voor je te vinden.

Aankoop 

Onze missie is dat onze klanten ten alle tijden met een goed gevoel terug kunnen kijken op een geslaade aankoop. Daarom bieden wij enkel kwaliteitsproducten aan, die duurzaam geproduceerd zijn. Als er iets mis gaat staat ons team klaar om tot een oplssing te komen. 

Mocht al onze acties toch niet leiden tot een oplosing dan:

  • Is het mogelijk om uw geschil te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
  • Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR, platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is adn staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het Platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden  op: Platform Europese Unie.