Klachten

Doorbouwbedden.nl streeft ten alle tijden klanttevredenheid na, zowel voor, tijdens en na de aankoop. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan raden wij u aan om klachten bij ons kenbaar te maken via de klantenservice:

Telefonnnummer:                085 0710159 
Whatsapp-nummer:            06 5286 5701
E-mailadres:                        klantenservice@doorbouwbedden.nl

Uiteraard zullen wij alles in werk te stellen hier een oplossing voor te vinden. 

Aankoop 

Onze missie is dat onze klanten ten alle tijden met een goed gevoel terug kunnen kijken op een geslaagde aankoop van kwaliteitsproduct, die daarbij ook duurzaam geproduceerd is. Als er iets mis gaat staat ons team klaar om tot een goede oplossing te komen. 

Mochten al onze acties uiteindelijk toch niet tot een oplossing leiden:

  • Is het mogelijk om uw geschil te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
  • Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR, platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is adn staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het Platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden  op: Platform Europese Unie.